Таблиця визначення рівня досягнень дітей груп старшого дошкільного віку

за освітніми лініями у межах БК дошкільної освіти України

за 2019-2020 н.р. у ЗДО №291

 

Всього дітей: 75

Групи старшого дошкільного віку: 3

 Рівні

розвитку

Програмові розділи

Особистість дитини

Дитина в соціумі

Дитина у природному довкіллі

Дитина у світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Висновки

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%

 

 

 

Високий

30

40%

26

35%

19

25%

21

28%

40

53%

21       28%

20    27%

17    23%

Достатній

35

47%

37

49%

40

53%

31

41%

28

37%

   33       44%

29    38%

39    52%

Середній

10

13%

12

16%

16

22%

23

31%

7

10%

21       28%

26   35%

19     25%

Низький

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-          -

-         -

-        -

В 2018-2019 навчальному році моніторинг якості дошкільної освіти дітей (73 дитини: 1 дитина – з  поважних причин не відвідувала ЗДО, тому і не пройшла моніторинг якості дошкільної освіти) щодо підготовки до навчання в школі, отримано такі результати:

 

 

Рівні розвитку

Програмові розділи

Особистість дитини

Дитина в соціумі

Дитина у природному довкіллі

Дитина у світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Висновки

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%

 

 

 

Високий

19

26%

21

29%

17

23%

13

18%

31

43%

18       25%

17    23%

18    25%

Достатній

51

70%

44

60%

43

59%

44

60%

36

49%

38      52%

40    55%

46    63%

Середній

3

4%

8

11%

13

18%

16

22%

6

8%

17       23%

16   22%

9     12%

Низький

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-          -

-         -

-        -

Інформація ДНЗ № 291

«Про результати вивчення готовності майбутніх першокласників до школи»

2016-2017н.р.

Загальна кількість випускників - В дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №291 «Витязь» в 2016-2017 навчальному році функціонувало 3 групи старшого дошкільного віку, які відвідувало 75 вихованців. На кінець навчального року обстежено 69 дітей. 6 вихованців з поважних причин не відвідують ДНЗ.

 

Рівні розвитку

Програмові розділи

Грамота

Мовлення дитини

Елементарні математичні уявлення

Ознайомлення з довкіллям

Дитина у природному довкіллі

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%

кількість

%

Високий

26

38%

24

35%

20

29%

27

39%

25

36%

Достатній

25

36%

25

36%

32

46%

25

36%

26

38%

Середній

18

26%

20

29%

17

25%

17

25%

18

26%

Низький

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз результатів вивчення  майбутніх першокласників: Вважаємо, що показники підготовки дітей до школи обумовлені раннім пізнавальним розвитком  дітей, тобто інтенсивним розвитком здібностей дошкільників з раннього віку, вдалим використанням елементів методики М.О. Зайцева на заняттях та у повсякденному житті, технологією розвиваючих ігор.

         Для досягнення оптимальних результатів навчально-виховного процесу дотримувались системного та інтегрованого підходів, виконання основних принципів особистісно-орієнтованого навчання. Педагоги в спеціально організованих видах діяльності та у повсякденному житті також використовували диференційований та індивідуальний підходи до кожного вихованця. Залучаючи до педагогічного процесу вузьких спеціалістів, досягли значно кращих результатів, які впливають на рівень культури та освіченості дошкільників.

 

         Одним із вагомих факторів успішності навчально-виховної роботи дошкільного закладу вважаємо плідну співпрацю з батьківською громадськістю. Шляхом індивідуальних та тематичних консультацій намагались залучити батьків до роботи по підвищенню рівня інтелектуальної готовності до школи кожної дитини.